Planerna för imorgon med mamma blev inställt eftersom mamma är sjuk och lämnade hem, typiskt hade sett fram emot att få träffa familjen lite, men syrran ska jag ta kaffe med snart nån gång så fort hon har tid. Hittade ingen present åt pappa idag, får ha Pau som hjälp när hon och pappa kommer nu på fredag. Ska bli skönt med lite besök, är ganska ensam här, känns det som i alla fall. Jag passade på att gå in till clas ohlssons i stan idag för att se om dom hade fått in fler take away kaffekoppar och de hade dom så jag köpte 30 st med lock för endast 59 kr, att ha take away kaffekoppar i Sthlm är ett måste tycker jag. I somras när jag bodde här räknade jag ut att jag hade spenderat ca 100€ (en kopp varje dag före jobbet, och ibland en efter) på take away kaffe under 1½ månad, de e mycket. Så varför inte gå och köpa egna och ta med ditt kaffe hemifrån, som tur har jag kvar finskt kaffe ännu! :) Har också städat lite ikväll, damsugandet måste jag lämna tills imorgon för klockan är så mycket men att putsa damm och städa undan saker och sortera kläder tog bara 15 min, ibland är det skönt att ha en etta och den jag bor i nu är perfekt för en person! Nu ska jag läsa nyaste Cosmopolitan och sen gå o sova, godnatt.



Någon av dessa underbara sängar skulle jag inte tacka nej till, 
ska äga en fin sängkavel nån gång i mitt liv ännu.
Men min säng jag har nu är jag nöjd med för tillfället, den har ju trots allt fina vita lakan som på bilderna och ligger på ett sovloft som jag alltid ha velat ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar