Solen skiner och det är +6, skönt med lite värme. Vaknade redan kl 10 idag för att jag skulle prata med Ida på skype men när jag loggar in är hon inte inne, istället sover hon. Men hon kom sen och vi pratade om hennes resa hit i 1 timme. Tänkte jag skulle gå till stan snart för att söka en födelsedags present åt pappa som fyller om en vecka. Det är omöjligt kan jag säga er, han har allt så vad ska man köpa. Mamma fyller också snart, den 8.3 men henne är det lättare att köpa en present åt, och dessutom kommer hon till Stockholm imorgon för att hälsa på mig och syrran, så då kan jag fråga henne vad hon vill ha. Vi ska träffas i stan mot kvällen och kanske äta eller ta en kaffe nånstans, har inte pratat med henne på 1 månad så hennes mun kommer att gå i ett och massor av frågor kommer hon att ställa. Nu ska jag äta och sedan fixa mig, vädret tycks ha varit underbart överallt idag så hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har haft! :) Föresten fyller min underbara vän Jannika 20 år idag så grattis! Ska se om jag hittar nått fint till dig med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar