Längtan till sommaren

Någon annan än jag som längtar efter sommaren?
Fast jag ska spendera nästan en månad vid medelhavet i sommar
så kommer jag bli glad av att komma hem till Jakobstad under den perfekta sommartiden, juli.

6609948533_fc110462b4_z_largeTumblr_lztealcij21r5wsr9o1_500_largeSummer,friends,sun,beach,beautiful,friendship-4639880ec0d5f3a2fa8e7cf813778377_h_large_large

Har svårt att sova, kan väl bero på att jag svängt om dygnen igen.. ikväll kom Frida hit, vi satt o prata i 2 timmar. Hon är en sån som man kan sitta och prata med hur länge som helst, om inte klockan skulle ha blivit så mycket så skulle hon säkert ha suttit här ännu. Efter hon gick började jag se på big brother och nu när dom gick o sova slutade jag, tror de kommer att va lite farligt med big brother 24/7.. kommer lugnt att bli beroende, nå dom som inte hittar mig eller får tag på mig vet ju vad jag gör. Nu ska jag försöka sova, nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar