7 st fakta

Fick en blogaward av http://bambinapiccola.papper.fi/, tack för den.

Tacka den som har gett dig awarden, skriv sju fakta om dig själv och ge den vidare till 15 bloggare.

7 fakta om Andréa:
(Gjorde 10 st fakta om mig själv i december, det inlägget hittar ni HÄR. Har skrivit lite samma saker eftersom jag inte orkade komma på nya saker.. lat javisst)

1. Förr hatade jag mitt namn och var nära på att byta flera gånger, men nu börjar jag tycka om det.
2. Min favorit stad är såklart Stockholm och jag har planerat att bo här länge, alltså flera år.
3. Jag är en livsnjutare som lever just nu efter: "So what we get drunk so what we don't sleep living young, wild and free. Lev livet, för du lever bara en gång." Osv.. Jaa ni fattar väl vad jag menar.
4. Älskar allt med hotell att göra och vill gärna jobba inom ett i framtiden, ska också utbilda mig inom hotell branschen till receptionist och konferensvärd.
5. Jag är smått perfektionist, det mesta måste vara på mitt sätt. I alla fall här hemma hos mig.
6. Jag är beroende av Big brother och ser på det flera timmar om dagen.
7. Jag tycker inte om när folk sviker mig.

Såja det var det.
Jag ger awarden åt dessa:
Ida

Tumblr_lyygt8vqly1qcok6wo1_500_large_190846728_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar