Skämtar dom eller... så här ser det ut utanför min balkong just nu.
För nån timme sedan och i typ 2 veckor har det varit sol, inge snö och allt hade nästan blivit grönt igen. För några dagar sen hade vi till o med +16 i solen och det kändes som att våren redan var här och nu fan kommer de massor av snö :( hoppas det börjar regna så allt är borta tills jag vaknar imorgon.

Måste visa bilder på mina nya shorts jag köpte i fredags när jag var och shoppade med Pau. Tänkte jag måste passa på så länge dom finns kvar, skulle ha velat ha ett par andra med nitar där framme men dom var redan slutsålda så dom här får duga, kan ju sätta dit nitar själv sen. Dom kostade 299 kr och sitter perfekt så jag är riktigt nöjd. (andra bilden är lite suddig men ni ser väl ändå hur dom ser ut, massor av hål där framme som jag älskar! det är inte jag sen på bilderna)



2 kommentarer:

  1. men idag hade vi ju +11 grader så man ska väl int klaga ;)

    SvaraRadera
  2. Ja idag var det varmt, så härligt väder! jo men sen när vaknade dagen efter var allt borta, men det kom så mycket så jag trodde då att snön skulle stanna i nån vecka :)

    SvaraRadera