10 fakta

Har tråkigt så jag slänger upp 10 st fakta om mig själv,
så får ni som inte vet så mycket om mig veta lite mer.

1. Jag sover med en lampa på eller nu just har jag tänt stjärngardinen varje kväll/natt.
2. Jag tycker inte om mitt namn och har varit nära på att byta många gånger.
3. Jag har varit singel i snart 4 år.
4. Enda personen i min familj jag umgås med och mest pratar med är min pappa, dom andra pratar jag med endast då dom ringer.
5. Mitt absoluta favorit bänd är Coldplay, har hört på dem sen jag gick på 7:an i högstadiet.
6. Min favorit stad är Stockholm, och jag ska snart flytta dit så fort jag får en lägenhet.
7. Jag älskar att laga mat och baka, därför valde jag att utbilda mig inom det. Ska också utbilda mig till hotell receptionist, sommelier/vinkypare och barmästare. Att utbilda sig till allt detta tar 2 år sammanlagt, så på 2 år får jag 3 utbildningar, hur bra som helst!
8. Jag är smått perfektionist, allt måste vara på mitt sätt. I alla fall här hemma hos mig.
9. Jag älskar att dansa, därför är jag ute typ varje helg (oftast nykter). Men jag är nu för tiden aldrig ute på en lördag om jag inte måste. Min kompis som jobbar som vakt på melody skickade ett meddelande åt mig igår; "Jag har aldrig varit med om så här mycket jackor!" Han jobbade i garderoben. Första jag tänkte var åh tur att inte jag ska ut och trängas med alla, sen tyckte jag synd om alla som skulle dit och trängas.
10. Jag tycker inte om när folk sviker mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar