Tackar alla som jag har skickat en invite till på members.com, för varje gång nån av dom shoppar nått får jag 5 € att shoppa för. Så nu har jag 45 € att shoppa för och för dom pengarna tror ja att jag ska köpa en Nespresso kaffe maskin som dom har på 30 % från och med imorgon :) Har alltid velat ha en och nu när dom är billigare tror jag att jag ska passa på. Ikväll har jag också varit o shoppat lite till Kokkola, hittade en stickad tröja, en topp och två bh för 30 €. Och imorgon ska jag hämta ut mitt Nelly paket med 3 st klänningar, sen efter det tror jag de får va paus med shoppandet tills jag åker till Stockholm på mellandagarna när dom har allt på rea, aaah kommer att dööö.. Jag kommer att komma hem med hela bilen full med kläder, haha.
Nu ska jag se på en film och sedan gå och sova, godnatt!

Den här skulle jag helst vilja ha med mjölk skums maskin på sidan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar