Skor för 9 euro

Oj guuud, så glad man kan bli. Fick en invite av min vän Cindy till en hemsida där du kan fynda saker till otroligt bra priser. Nu just har dom skor från nelly.com för 9 euro st!!! 9 EURO!!! jag hittade endast två par men ändå! Hemsidan heter Members.com. Om någon vill ha en invite av mig, så kommentera med er e-mail adress så skickar jag en åt er! Kampanjen med Nelly shoes gäller bara i 4 dagar så passa på nu när julen också snart är här!

Här är ett par jag beställde, dom kostar 47,50 € på Nelly.com
men jag fick dom för 9 € på Members.com


12 kommentarer:

  1. jessica.remesaho@hotmail.com :))

    SvaraRadera
  2. Jessica, ja ha skicka en invite ti din e-mail adress :)

    SvaraRadera
  3. elin.sveden@hotmail.com :D

    SvaraRadera
  4. Vill du skick åt mig å ? :))

    SvaraRadera
  5. andreeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! OMG!!!!!!!!

    jenny.nars@hotmail.com

    jissessss <3

    SvaraRadera
  6. Vet int nu om du ser min adress så ja skriver pånytt Sabina.saarinen@novia.fi

    SvaraRadera
  7. Ja har skicka åt alla ni som ha kommenterat! :D
    Förutom Pia fö din e.mail adress ser ja int :/ så skick den på nytt!

    SvaraRadera
  8. Jag å ! :) mallo_92@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Har ingen egen e-mail, så du får skick till lillen_567@hotmail.com , tack :)

    SvaraRadera