Besviken

Hämtade mitt Nelly paket idag, provade alla klänningar just och dom är lite för stora :( Men jag vägrar att skicka tillbaka alla så jag skickar tillbaka en och syr in dom två andra. Hinner knappast beställa några nya före jul så de blir bäst så här, fast de kanske inte kommer att se så bra ut i slut ändan men vad kan man. Har kanske beställt nått från Nelly 3 gånger i mitt liv och den här gången var den sista gången jag i alla fall beställer nån klänning eller andra kläder därifrån. Alltid har någonting varit fel. Nu är det bara att vänta på paketen med dom billiga skorna, dom är ju från Nelly också så får se hur stora dom är...

Dom två första klänningarna behåller jag.
Den blå har jag visat här förr i bloggen, och den kommer jag att ha på nyår.



Den här skickar jag tillbaka, den var för stor och inte
lika fin i verkligheten som på bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar