Tips på bra hud produkter


Tänkte ta och visa er mina favorit hud produkter som jag inte kan leva utan och använder dagligen.


SEPHORA COLLECTION - Creamy Body Wash

Denna mango dusch tvål från Sephora kan jag absolut inte leva utan, den är underbar och doftar sååå gott!! och billig är den också endast 30 kr. Den finns många olika av dom.

Oj denna alltså... Sephora är lugnt ett av dom bästa märken inom hudvård. Den här ger silkeslen kropp efter och ja den är bara bäst!! kostar runt 80 kr så väldigt bra pris med tanke på storleken!

Magic Touch - Kroppskräm | Rituals
Sen har vi denna underbara body cream, den bästa jag testat faktiskt! Doftar super gott! Kommer från Ritulas som också är en av mina favorit butiker, kostar 160 kr.

Den här ansiktskrämen från Clarins har jag använt nu i mer än två år och kommer aldrig byta! Super bra och doften är lite som citrus. Den finns i glasburk som på bilden och i tub. Det ändå negativa här är väl priset, som billigast på nätet hittar man den för 209 kr men kostar upp till 350 kr då beroende på vart man då köper den.
Denna scrub för ansiktet är också super bra. Den är för sensitive skin och funkar bra för mig i alla fall, man får len hud efter. Billigaste priset på internet är, 174 kr kan finnas billigare om man söker igenom alla skönhets sidor.



Sist men inte minst har vi denna från Loreal, Skin Perfection 3 in 1. Det är en make-up remover, toner och  en djuprengörare i ett. Alltså här har vi också en produkt jag absolut inte kan leva utan. Tro mig det är den bästa make-up removern!! Tar bort ditt smink på några sekunder!! Tror den kostar mellan 60-80 kr i butik så inte dyr heller. Värt att köpa den och testa!


Ja det var det. Har haft lite hemma spa åt mig själv här hemma ikväll och nu ska jag äta lite kex och ost och kolla på en film innan sovdags. Imorgon ska jag dricka lite drinkar på ett mysigt ställe i stan med finaste Mia. 
Good night.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar