I do.

Boy I hear you in my dreams
I feel your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard

Don't know how long it takes,
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye
I wish we had one more kiss
I'll wait for you I promise you, 
will

Att har hittat den personen man vill gifta sig med är jobbigt speciellt när man inte ens bor i samma land. Men jag vet vad jag vill ha och är envis så en dag kommer jag stå vid altaret med dig och lova dig evig kärlek.

miss you


Imorgon kommer pappa <3 ska luncha med honom i stan. Saknar honom alltid lika mycket fast det ibland bara går 2 veckor innan vi ses igen. Sen måste jag hälsa på syster snart också, hon fick ju en liten bebis för 5 veckor sen och har bara sett lillen 3 ggr.
Men först ska jag dyka ner i en bok och läsa lite och sen sova :) Godnatt alla fina.


Untitled

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar