Worst pain ever

Kan bara beskriva med ett ord hur mina fötter känns just nu, dom känns helt mörbultade. Har jobbat i 12 timmar idag och på grund av min brännskada kan jag bara jobba med ballerina skor och det är det värsta du kan jobba med i ett jobb där du bara står och går. 
Och smärtan jag har i den där knölen/benet man har på insidan av foten.... aaaaah jag blir galen...
Men imorgon ska jag bara åka till jobbet vid 07.00 och sätta igång frukost kaffe sen får jag gå hem. Så efter jobbet ska jag gå till ett sjukhus eller vårdcentral för att kolla upp brännskadan, ja har ju trots allt 2:a gradens brännskada om inte till och med början på 3:de gradens. Så vi får se vad läkaren säger, jag hoppas på det bästa och inte på att jag måste amputera bort foten eller nått..
Nu ska jag sova, Godnatt alla fina!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar