9/10/2012

Hehe det här med bilden på hur mitt hår ser ut, går lite trögt.. jag är typ världens sämst på att ta bilder på mig själv och speciellt om jag ska ta en bild bakifrån. Men imorgon ska jag träffa Manda så då kanske hon kan ta en bild om jag har en bra hårdag :)

Kom hem från läkaren nyss, fick inte veta nått vettigt. Förutom att jag ska lufta min fot, tvätta den ibland, vila den och inte bli rädd när blåsorna sen spricker. Allt jag visste redan att jag skulle göra, så ett besök till Cityakuten som kostade 430 kr var ganska onödigt. Men nu har jag i alla fall kollat upp det och allt ska bli bra inom en vecka enligt läkaren/kirurgen då. Så imorgon ska jag vara ledig från jobbet, de suger. På torsdag ska jag jobba, sen får jag vila ut mig hela helgen.

Nu ska jag ta en powernap, sen fixa ihop lite mat. Hejsvej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar