Sunday

Så glad att jag inte drack igår när jag ser hur rumskamraten mår idag.. vet ni, jag har bara druckit/varit ute 6 gånger sen juli när jag var hemma i Finland. Känns hur skönt som helst! Innan sommaren när jag bodde här var jag ute 2-3 gånger i veckan, då var jag typ aldrig bakfull dagen efter. Inte heller när jag var i Magaluf. Men nu är jag så bakfull dagen efter, tror det är för att jag inte dricker lika ofta som jag gjorde innan. Men jag kommer inte att börja dricka så ofta heller. Jag kan ha det super roligt utan alkohol, och dansa hela natten lång nykter också.

Söndag idag, eller lazy day som jag kallar det. Men idag ska jag faktiskt vara lite mer aktiv än vad jag brukar vara på söndagar. Jag ska börja laga mat nu, sen gå till stan för att köpa lite grejer sen ska jag ta en promenad. Ska för första gången idag lägga på mig vanliga skor (typ converse eller sneakers) istället för ballerina skor som jag har haft i över 3 veckor nu varje dag på grund av min brännskada jag fick, så får jag se hur det känns. Ha en bra söndag alla! :)

Quipple122_large

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar