Denna vecka

Okej, denna vecka händer det mycket. Idag ska jag på visning till en lägenhet och prata med dom som äger den, så från och med 1 november kanske jag bor i en egen lägenhet för några månader eller år framåt. Lägenheten är en 1:a och ligger i Kista där var jag jobbar, för mig är det för långt utanför Stockholm men eftersom jag har sökt en lägenhet i 1½år så får jag nöja mig med det jag får. 
Tisdag-torsdag ska jag jobba. Sen på torsdag kommer pappa hit. På fredag kommer Frida och hälsar på. På lördag ska jag och Manda på Kropp&själ mässan i Solna och höra på en föreläsning som mediumet Terry Evans håller. Sen ska vi gå runt där och göra en massa andra roliga saker. På söndag ska jag gå på loppis med pappa hela dagen. 
Nu ska jag hoppa i duschen och sen åka och kolla på lägenheten, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar