Everybody wants happiness, nobody wants pain but you can't have a rainbow without a little rain

Hej hej från världens sämsta bloggare... nej men jag har allt för mycket att göra så bloggen har lämnat bort. Vi alla 3 stycken här hemma delar på min internet sticka så ibland kan/hinner man inte ens gå in på facebook varje dag. Förra helgen var som vanligt sjukt bra, mamma kom hit på lördagen vi åt middag och jag gick ut till Underbara bar med min vänner sen, på söndagen var det morsdag i Finland så vi åt tårta och åkte till Barkaby för att shoppa märkeskläder på -50%, köpte världens snyggaste Nike skor för endast 300 kr. Sen igår jobbade jag 12 timmar och nu idag eller ikväll har jag varit på stan och daam med Irene. Imorgon ska vi åka till ikea för att köpa lite saker sen är det helg igen, gud vad veckorna går snabbt. Nåja nu ska jag sova, hörs igen snart! :)


Såg en vacker regnbåge från vår balkong i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar