28/5/2012

11 dagar sen sist men det har hänt så mycket och min dator är helt förstörd så jag har inte hunnit uppdatera, hade inte ens varit på facebook på 5 dagar fören idag. Har haft det bra sen sist, pappa har varit här i en hel vecka, vädret har varit underbart så jag har solat mycket och jobbat. På Lördagen åkte vi till Stockholms största loppis där jag fyndade massor sen på kvällen firade vi att Loreen vann ESC 2012 med alla vänner, träffade även Böni och Sara som var här över helgen. Igår var det vädret helt underbart så vi solade och grillade på dagen här hemma hos oss sen hade vi filmkväll med pizza, perfekt söndag. Idag har jag storstädat, eller jag håller på ännu. Imorgon och onsdag blir det jobb, sen på torsdag ska jag på jakt efter en stor resväcka som jag ska ha till Magaluf, kan inte fatta att det bara är 13 dagar tills vi åker. Ska bli skönt att komma bort, ännu till nu när det har blivit lite kallare igen. Ska försöka bli bättre med uppdateringen nu när jag har internet, så vi hörs snart! 

Bild från när vi var på Underbara bar för lite mer än en vecka sen.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar