Stockholm jag är din...igen

Så nu är allt klart och den 17.1 om 9 dagar flyttar jag tillbaka till Stockholm. Har nästan hunnit börja gråta redan idag, kommer att sakna ihjäl mig :( Och speciellt nu när jag har kommit så nära dom flesta av mina vänner.. buhuuu.... nå jag klarade mig förra gången då jag var där i först 1 månad sen var jag hemma i 2 veckor och åkte tillbaka i 1½ månad så nog ska jag klara 3 månader om inte jag hittar en lägenhet efter det så jag stannar längre. Alla mina vänner som läser detta, jag vill ha besök av er alla minst en gång så de så!! Tänkte att jag måste ta chansen nu då jag äntligen fick en lägenhet annars skulle jag kanske ha fått vänta i flera månader eller år till, och på nått sätt så saknar jag nog Stockholm och vill dit. Jag ska bara tänka, Andrea du klarar det här! Imorgon ska jag börja söka jobb, har hittat massor på nätet men jag skulle vilja hitta ett jobb på något Scandic hotell eftersom jag trivdes så bra på mitt förra jobb där.

Ikväll har jag funderat på vad jag ska ta med mig, lägenheten är fullt möblerat med allt men jag vill ha med något så det känns hemtrevligt. Alla foton på mina vänner är en sak jag har bestämt mig att ta med. Har också varit på kaffe med Pauen, haha bara för att Pau hatar de där namnet. Sen imorgon ska jag umgås med Jannika hela dagen, hoppas jag i alla fall.
Och i helg kommer jag att ha världens super mega roliga avskedsfest åt alla mina vänner!

Kommer att sakna alla!!
Men här är dom som jag kommer att sakna mest!







Puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar