Make this dream the best i've ever known

Har suttit länge och funderat vad jag ska skriva och har kommit fram till att jag inte har så mycket att skriva om(=onödigt att jag ens uppdaterar men jag tyckte det var så länge sen jag skrev så jag ville slänga upp ett inlägg) förutom att jag äntligen har fått en lägenhet i Stockholm, enligt min pappa i alla fall. Men jag fick inte fortsätta att jobba på Scandic på heltid bara i behov om dom skulle behöva mig så nu måste jag fixa ett nytt jobb, har hittat några som jag tänker söka till. Lägenheten har jag skrivit om förr och ligger mitt på Södermalm, den blir ledig den 18.1 så jag kanske måste flytta redan då.. alltså om 10 dagar. Hur ska jag hinna med allt före det? Och hur ska jag hinna träffa alla mina vänner före det eftersom jag är borta i 3 månader... hmh får fundera över det någon annan dag för nu ska jag ska gå och sova, Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar