Presentation


Dag 1 nu då, en presentation om mig. Som dom flesta vet eller kanske alla för det går ju inte att missa så heter jag Andréa och är 19 år. Bor i den lilla staden Jakobstad i en egen lägenhet ensam. Har bott i en egen lägenhet i snart 1½ år och jag trivs väldigt bra, skulle aldrig flytta hem igen. Har inga hobbys eller så men tycker om att träna ibland. Så på fritiden hänger jag mest hemma eller med någon av mina kompisar som jag alltid hittar på något roligt med. Jag blev färdig servitör nu i våras, jag har jobbat och bott i Stockholm nästan hela sommaren men nu just jobbar jag inte. Istället söker jag en lägenhet i Stockholm på dagarna och hoppas på att hitta en så jag kan flytta dit och börja jobba där igen så snabbt som möjligt. Tror jag skulle kunna skriva flera sidor om mig själv och vissa av er kanske vet mycket om mig och några andra vet kanske inget. Men nu just är jag upptagen och måste fortsätta städa och kavla ut min deg som ska bli kanelbullar. Oj tänkte glömma en sak, jag älskar att laga mat och baka. Såja, ha en bra dag och kväll alla!
På bilden ser ni mig då jag är ute och firar att jag just har fyllt 19 år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar