Känner verkligen för att göra denna lista(ja vet ja vet, nu tänker alla oj nej inte en sån här lista igen, eftersom alla ha gjort dom men jag har inte gjort det så bättre sent än aldrig). Orkar inte skriva om alla punkter så jag har plockat ut några jag vill skriva om och tagit bort några, tycker att vissa är lite väl onödiga. Så i 24 dagar kommer ni att få veta kanske något nytt om mig. Ska försöka göra alla inlägg så korta som möjligt så alla orkar läsa dom. Läs dom gärna så behöver ni kanske inte ställa så mycket frågor i framtiden. Börjar imorgon med dag 01 för nu ska jag sova. Godnatt.

Dag 01 – En presentation
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina vänner
Dag 05 – Dåtiden
Dag 06 – Framtiden
Dag 07 – Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt
Dag 08 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 09 – I min handväska
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Våra resor
Dag 12 – Mina drömmar och önskningar
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 – Mitt favoritminne
Dag 15 – Min favoritfödelsedag
Dag 16 – Detta ångrar jag
Dag 17 – Den här månaden
Dag 18 – Det här gör mig glad
Dag 19 – Det här gör mig ledsen
Dag 20 – Hemma hos mig
Dag 21 – Mina rädslor
Dag 22 – Mina favoritsaker
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Saker som jag vill göra innan jag dör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar