Längesen sist igen, har haft det roligt i Stockholm och kom hem med lite nya saker/kläder denna gång. Var i Täby på typ världens största loppis, tog ca 3 timmar att gå igenom varje bord eller att åtminstone kolla snabbt på borden. Varit på AIK ishockey match, fick äntligen hem deras flagga och en tröja. Har firat Angelicas födelsedag på Friday's och Ambassadeur, det var super roligt. Sen igår blev jag sjuk (det var inte så smart att sitta på en uteservering i 3 timmar när man frös) men vi åkte ju hem på kvällen så jag somnade på båten redan kl 21. Är fortfarande lika förkyld har inte någon feber mer men kan knappt andas då min näsa är så täppt. Så snart blir det läggdags för mig men först ska jag äta lite. Godnatt

Ewelina, Angelica, Jag och Paula på Ambassadeur i lördags.
Bild tagen från stureplan.se
Har nog mera bilder men dom får ni se sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar