Den underbara Nicholas Sparks

Nu har jag sett alla Nicholas Sparks filmer, tror jag i alla fall, och nu ska jag börja läsa alla hans böcker jag inte har sett på film. Den första filmen Message in a bottle såg jag igår, otroligt bra som alla dom andra filmerna också!
Här är resten av filmerna
A walk to remember
The notebook
Nights in rodanthe
Dear john
The last song

Här är fyra av filmerna, ni som inte har sett dom SE DOM!

Böckerna är 10 st som jag ska läsa så om jag läser en på 1 månad eller mindre så är jag färdig om nästan 1 år så då återkommer jag, om ja minns haha. Man ska ju egentligen läsa böckerna först och se filmerna sen men jag valde att se alla filmer som utspelar sig på böckerna och de böcker han inte har valt att göra en film av att läsa dom. Så önska mig lycka till, som tur har jag pappa i bok branschen så han kan skaffa alla åt mig. Sådär på tal om film och tv så börjar Top model säsong 16 på tv3 kl 21 ikväll, det får man ju inte missa när man har sett alla andra säsonger :)

ANTM season 16

Jag är fortfarande lika sjuk så jag ska ligga hemma i soffan med en varm kopp te eller finrexin i handen och titta tv hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar