kärlek vid första ögonkastet

har haft en bra kväll vid jennifer och martinas! vi pratade, grillade och drack. lärde känna nya människor och träffade också en på tunnelbanan som jag lärde känna förra helgen :) fortsätter imorgon och då är jag ledig på torsdan så jag kan åka ut! angående förra inlägget om två st jag inte visste vad dom hette så tänkte jag berätta en av historierna nu.

jag och min vän som jag träffade förra helgen var ut då och hängde med ett gäng på tunnelbanan till gullmarsplan för dom skulle också åka dit. jag själv hade hittat en kille på göta källaren som vi var på innan vi skulle åka med tunnelbanan, vi åkte alla tillsammans och han följde med mig och min vän till det tåg vi skulle byta till för att åka hem.
strax innan tåget skulle komma så frågade jag honom "Ursäkta jag tror inte du sa vad du hette tidigare?" han svarar "Nej, och det får du inte heller veta" jag blir fundersam och frågar och "Varför inte de då" han säger "Nej det får du inte för att du ska åka hem om en vecka.."eeh say what?! jag får inte veta vad du heter för att jag har känt dig i 4 timmar och du tror att detta ska leda till något seriöst eller till ett förhållande bara för att vi har typ kramat varann och varit lite gosiga(självklart sa jag ju inte det, men jag tänkte det!) det behöver ju inte va att han tänkte de, men man såg det på honom. vi håll varann i hand och när tåget kom så gick jag in och han lämnade med handen mot glaset. synd tänkte jag för han var ju en jätte gullig och trevlig kille. och synd för honom som inte ville säga vad han heter till mig. ååh det är just sånt här jag stör mig på och kommer att störa mig på en bra stund ännu! man kan säga att vi klickade jätte bra och det var som kärlek vid första ögonkastet när vi såg varann på dansgolvet.

nu ska jag gå och sova, har frukost imorgon igen -__- good please kill me,, som tur är det min sista dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar