a funny thing

kom till jobbet idag där jag hittade en lapp som kökschefen hade skrivit åt den kocken som skulle jobba på frukosten så här hade han skrivit:
Hej Stefan! Kan du ta och spola vatten under kött, fisk och andra kylar det ligger säkert en hund begraven där. disken ska också städas men det kan frukost personalen göra för nått har dött där också! HAHA ni kanske inte förstår men köket var ganska så smutsigt kan man säga.. vi skrattade nästan ihjäl oss. det gjorde verkligen min dag på bättre humör och det påminner om hur mycket jag kommer att sakna alla! :( nu ska jag gå och sova en timme eller två och sedan åka till J & M's för grillfest dag 2, kan ju gå ut ikväll då jag är ledig imorgon weeeeho! hoppas på en rolig kväll och hoppas ni andra också får/har det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar