jaha då har en till vecka gått.. två veckor kvar tills skolan börjar o jag har ingen lägenhet, har inte fixat med några papper, har inte sagt upp min lägenhet här, har inte börjat packa.. ååh jag blir galen. helst av allt sku jag vilja bara glömma allt och inte göra nått i en månad. mitt svenska person nummer har inte heller kommit så troligen hamnar jag att åka till stockholm nu denna vecka för att fixa allt så jag får min lön, orkar inte. hade i alla fall kul igår och fick sova med söt inatt, vår sista natt tillsammans innan jag åker. kommer att sakna ihjäl mig. om jag dör så vet ni varför. nej nu ska jag sätta mig framför tvn med bara godsaker. tänker inte röra på mig alls resten av kvällen, endast till balkongen för att få lite frisk luft.

Ida igår vi pavis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar