jag saknar min bästa vän eller extra mamma som hon också är, jag saknar alla roliga dagar jag hade förra veckan, jag saknar alla i Sthlm, jag saknar min vän som är på åland, jag saknar dom dagarna då jag bodde med pappa, jag saknar dig.
dom flesta var glada över att jakobsdagarna var slut, men jag SAKNAR jakobsdagarna och skulle göra vad som helst för att det skulle hända så mycket som det händer då hela året om i jakobstad.. tänkt vad roligt det skulle vara att träffa på en massa folk, ha roligt, skratta, få många minnen och framför allt så skulle alla sluta klaga på att de aldrig händer nå här.. tror jag har blivit lite van med att leva i storstan där det händer nått hela tiden. men sån är jag, undrar hur jag ska överleva på åland.. som tur ligger stockholm bara en bit bort.
nu ska jag försöka sova, sweet dreams.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar