Sov dags

ja vet inte vad jag har för fel, men på något konstigt sätt kan jag inte gå o sova före kl 12 på natten.. och då kan man ju fråga wtf?! vad har jag för fel?! öh joo, ja vet faktist inte själv så tyvärr kan jag inte svara på det, hehe.. men som nu sitter jag o gäspar för fullt och har nästan huvudvärk för att jag är för trött och endå går jag inte o sova, än en gång vad har jag för fel?! någon som vet ? varenda kväll tänker jag "ikväll ska jag gå och sova tidigt (mellan 22-23.00)" men neeeejdå fö lilla andrea går endå inte och sova då för istället sitter hon framför datorn eller tv:n och gäspar och vill gå o sova -__- men jag har en orsak ikväll, jag har suttit och skrivit nästan färdigt min examen uppsats så nu har jag skrivit 3 sidor och har kvar 2 sidor som jag hade tänkt skriva färdigt i skolan imorgon :))) så nu säger jag gonatt och hoppas alla en bra natt, sov sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar