lite om mig själv, vad jag gillar osv.

en bild på mej från sommaren 2010


Vad är klockan när du börjar med det här? 18.40
Vad heter du? Andrea Elisabeth Stephania Sandström
Hur gammal är du? 18 (19 om 3 veckor)
Var kommer du ifrån? Jakobstad, Finland
Vad heter din mamma? Maria
Vad heter din pappa? Börje
Har du några syskon? joo, två stycken

SENASTE GÅNGEN.
Du var full: förra lördagen, eller int full men jag hade druckit iaf :)
Du rökte: för 2 timmar sen
Du snusade: typ 3 månader sen
Du färgade håret: 1 vecka sedan
Du grät: kommer int ihåg
Du tränade: jaa duu, ja går ca 3-5 km varje dag så de blir liksom min träning och ibland kan ja träna här hemma eller på gym :D
Du solade solarium: fö typ 1 år sedan om inte mer
Du skällde på någon: minns int
Du var utomlands: för 1 vecka sedan
Du köpte nya kläder: förra veckan
Du åkte buss: nångång förra veckan
Du åkte taxi: på juldagen
Du åkte tåg: förra torsdagen

Du smsade någon: idag
Du ringde någon: idag
Du camade med någon: shiiit, de e no hundratals år sedan, kommer int alls ihåg faktist :D

HAR DU NÅGONSIN.

Hoppat studsmatta: aaa
Tagit kort på dig själv: men joo
Skrattat så att du börjat gråta: joodå
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: nej
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: nej
Badat mitt i natten: njaa int riktit
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: nope
Spytt för att du var för full: jaja
Trillat när du åkt skidor: joo, haha
Gråtit till en bok: nej
Varit rädd för tomten: nej
Ätit deg tills du spytt: nästan :))))
Har du sjungit karaoke: joodå
Har du fastnat med tungan på en lyktstolpe nar det ar kallt: nej

FAVORIT.
Band/artist: oj de e många men rihanna är väl den artist jag hör mest på nu just, men akon, shakira, pitbull, lady gaga, petter, september och måååånga fler e också super bra!
Låt: den jag hör på nu är: Britney spears - till the end of the world
Mat: oj en till svår fråga, jag älskar mat! men min favorit är nog min tacogryta(kan lägga in en bild & recept nångång) annars är någon biff med bearnaise sås också gott!
Färg: svart & vit
Dryck: mjölk
Känsla: när man är glad & lycklig och när man känner att man har lyckats med något
Årstid: sommar
Dag: alla helg dagar
Lärare: carolina
Plats/ställe: Stockholm

JUST NU.
Låt: lady gaga - born this way
Humör: trötttt
Klädsel: tights och en tröja
Smink: fondation, puder, maskara
Frisyr: mittbena och bara ner
Sysselsättning: datorn
Plats: min lägenhet, hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar