Last night

Såklart blev det en ute kväll igår, ska aldrig skriva eller säga mer att man ska bara på ett glas eller liknande för det slutar ändå i att man är kvar hela kvällen/natten.. vi gick till underbara bar där vi var till 03 med några sköna människor. Bästa kvällen på länge! Sov en timme inatt sen steg jag upp idag för att jobba,  så jag har haft värsta dagen ever alltså.. ska aldrig mer gå ut när jag har jobb dagen efter! Jag mådde helt bra men jag var så sjukt trött, drack bara 4 glas vin så. Men allt gick helt okej till sist så. Sen efter jobbet åkte jag in till Stockholm för att träffa Tony som va här över dagen. Sen när jag kom hem vid 18 tiden, somnade jag och vaknade för en timme sen, nu har jag ätit och ska gå och lägga mig igen. Godnatt

Underbara bar igår

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar