Efva Attling

OMG, nu har jag hittat en sak som jag vill ha till julklapp om jag inte får den så måste jag köpa den själv!!
Förra året fick jag ju ett halsband från Efva Attling, året före det fick jag också ett halsband som är designat av Efva Attling.
Och i år önskar jag ett armand som hon har designat, och det är inte vilket armand som helst utan ett Swedish house mafia armband. Hon har nämligen designat ett limited edition armand för Swedish house mafias sista tour. Det är ju hur snyggt som helst! Priset på denna skönhet kostar 2300kr (250€) och finns att köpa här http://www.efvaattling.com/shm-brace/p/1974


Swedish House Mafia Brace

Nu ska jag äta sen börja fixa mig inför kvällen! TAGGAAAA!!! 
Kommer bli kaos i Solna idag. AIKs sista match på Råsunda, det är nästan slusålt med biljetter. Sen Swedish house mafia på Friends arena. Bara till AIKs match har polisen satt ut 300 st poliser som kostar sammanlagt 1 miljon kr. Sjukt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar