Asos.com

Image 1 of ASOS Party Dress with Sequin BodiceImage 2 of ASOS Party Dress with Sequin Bodice
Image 1 of ASOS Skater Dress with Embellished CollarImage 1 of Little Mistress Embellished Waist Sweetheart Bandeau Skater
Image 1 of Rare Sequin Chiffon Cut Out Skater DressImage 1 of TFNC Sequin Dress With Peplum
Image 2 of Rare Chiffon Skater Dress With Pearl BackImage 1 of Rare Chiffon Skater Dress With Pearl Back
Image 1 of TFNC Hi Lo Bandeau Dress with Embellished WaistImage 1 of Lipsy VIP Sequin Bust Dress

Oj alla dessa fina klänningar.. ska snart köpa en nyårs klänning och nån av dom här tror jag det blir. Den högst upp tycker jag bäst om. Jag är lite svag för stora fluffiga klänningar, tycker det är så himla snyggt! Den vinröda är också sjukt snygg! Men vi får se vilken det blir, förra året hade jag ju på mig den här:






















Den är från Nelly.com och jag hade beställt 3 st för att sen välja ut en och jag valde den här. Men alla klänningarna var för stora så jag fick sy in den. Vi firade ju nyåret med middag och utgång på stadens hotell i Jakobstad och jag minns att jag tänkte: "Yes, nu har jag på mig en ganska speciell klänning som ingen annan kommer att ha." För det finns ju 1000 tals klänningar på Nelly och jag bor i en så liten stad. Men nej tror du inte det första jag ser när jag går in är en tjej med samma klänning, pinsamt... Så i år tänker jag beställa från en annan sida och hoppas på att ingen annan har en samma. Kommer inte heller lägga upp vilken jag beställer före dan för nyår.

Hoppas alla har haft en bra dag idag, jag stannade hemma från jobbet idag för jag kände mig sjuk i morse. Har blivit jätte förkyld, men ingen feber har jag haft vad jag tror i alla fall. Imorgon och söndag blir det jobb. Så nu blir det läggdags, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar