Helgen

Känner mig helt konstig idag.. vet inte varför men det kan bero på att jag har druckit i 4 dagar i sträck, hehe. Hur som helst har jag haft en bra helg. I fredags var det hemmafest hos min kompis som gällde, vi hade det sjukt roligt som alltid. I lördags var jag ju på kropp&själ mässan med Manda, det var hur intressant som helst! sen åkte vi hem till mig där vi lagade mat och mös framför en film med lite ost & vin. Igår var jag på kaffe med Frida som var här i några timmar innan hon skulle tillbaka till Åbo, alltid lika roligt att träffa henne. Sen efter det åkte jag, pappa och Robban på AIK match, efter matchen drog jag och Robban ut sen hem till mig. Idag har jag varit och handlat lite grejer till min nya lägenhet på Ikea med Manda.  Nu ska jag jobba resten av veckan, alltså tisdag-söndag.Vi har typ årets största mässa, det kommer bli 12 timmar arbetspass varje dag förutom imorgon och onsdag. Så lite trög uppdatering kommer det att bli här. Nu ska jag gå och sova, ha det så bra tills vi hörs igen, puss&kram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar