Lägenhet

Japp ikväll blev det bestämt att jag ska bli inneboende i en lägenhet mitt i stan på Tegnérgatan! har 800-900 m till Sergelstorg och typ 400 m till Stureplan. GILLA GILLA GILLA!! Äntligen säger jag bara efter nästan 1 års väntan. Kommer att flytta in om vecka. Men eftersom jag bara kommer att hyra ett rum men har tillgång till kök och badrum kommer jag ändå fortsätta sökandet efter en egen lägenhet.
Annars hade jag första dagen på jobbet i dag efter 3 månaders paus när mässan har varit stängd. Det va sjukt roligt att vara tillbaka och att träffa alla. Imorgon ska jag också jobba sen är jag ledig en vecka nästan tills nästa mässa är. Måste verkligen skaffa ett till jobb, men jag tror först att jag ska besöka arbetsförmedlingen och prata med dom angående arbetslös ersättning. Nu ska jag sova, nattinatt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar