Cheers to the freakin weekend!

Det har regnat hela dagen här och regnet bara öser ner fortfarande, det är en sån dag man vill bara sitta inne och mysa hela dagen med en bok framför sig eller se en bra film och det är exakt vad jag har gjort. Förutom på förmiddagen då jag var på jobbet där vi hade genomgång av vad som kommer att hända i höst och träffat nya jobb kollegor och gamla som jag har saknat massor. Efter jobbet gick jag till Telenor butiken i Kista gallerian för att fixa mitt internet, jag satt med dom som jobbade där i 1½ timme och dom var hur snälla som helst! Vi satt och pratade, skrattade och svor åt dom på kundtjänsten och bredbandssupporten för att dom inte fattade vad vi försökte säga och inte fixade mitt problem och när deras kompis kom förbi med en korg full av smörgåsar åt dom så frågade alla om jag ville ha en och när jag svarade nej så gav dom mig ändå en och önskade mig en trevlig helg. Jag blir alltid så positivt överraskad när det kommer till kundbetjäning här i Sverige om man jämför med Finland, för det som hände mig idag här skulle aldrig ha hänt mig där var jag bor i Finland i alla fall.
Annars så ser mina planer för helgen ut så här:
Imorgon lördag ska jag göra ett besök till Ikea och Heron city med Manda och Sandra för att köpa möbler, sen till kvällen ska vi hitta på nått skoj.
På söndag ska jag, pappa och Manda gå på loppis hela dagen, bara vädret tillåter, annars hittar vi väl på något annat.

Har sett färdigt alla serier jag har laddat ner idag så har nån något tips på en bra serie jag skulle kunna börja se på?

Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar