We are the kids with the hungry hearts and they can never keep us apart.

Det går lite trögt med att skriva igen. Men mitt program jag använder för att ladda ner filmer och serier på har börjat funka igen, så gissa om jag har tagit ner lite nu dom senaste dagarna.. Är helt fast klistrad framför datorn. Men ikväll valde jag att gå på bio istället för att sitta framför datorn och glo, jag och Manda såg filmen Moonrise kingdom. Jag tyckte inte alls om den, fast den har fått jätte bra kritik och har 8,3 i betyg på IMDb,  men om man gillar 1960 talet så ska man absolut se den. Nu ska jag se senaste avsnittet av PLL och sen sova, Marcus kommer hem kl 07 från Finland och antagligen kommer både jag och Manda vakna då så bäst att man får lite sömn före det.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar