Godmorgon, tog sovmorgon idag och vaknade först vid 13. Har haft mycket att göra dom senaste dagarna så bloggen har lämnat efter.. Men lite uppdatering, jobbade tisdag-torsdag på kistamässan, i fredags var jag på stan och fixade lite grejer och shoppade lite sen på kvällen var jag med några av min jobbkompisar på Bar 54. Igår jobbade jag på Nordic sea i nästan 11 timmar, kom hem vid 02.30, så därför sov jag så länge idag. Idag ska jag bara ta det lungt, städa lite, handla mat och se på film hela kvällen. Måste passa på för nästa vecka har jag så mycket att göra. Fick igår också mitt arbetsschema för maj i Icebaren, ser helt okej ut, men jag ska njuta av att inte ha så mycket jobb nu för i juli och augusti  kommer jag att dö av stress.

Nästa vecka ska jag: 
Måndag jobb från 15-24.00 på kistamässan. 
Tisdag är jag faktiskt ledig, men då ska jag fixa med pappersarbeten och boka flygbiljett. 
Onsdag jobb från 10-17.00 på kistamässan. 
Torsdag jobb från 10-17.00 på kistamässan. 
Fredag jobb på nordic sea från 17-01.30, ska också sova på hotell då.
Lördag ska jag umgås med frida, packa sen ska vi ut på kvällen. 
Söndag ska jag o frida åka till Gröna lund och på kvällen åker jag med båten över till Finland. 
Sen kommer också pappa hit på onsdag och är här till söndag, så honom ska jag hinna träffa.

Två bilder från fredagen på Bar 54.



































2 kommentarer:

  1. http://hugorosas.se/wp-content/uploads/2012/04/20120420-210920.jpg Är det du på dendär bilden? Liknar dig som fan iallafall :D

    SvaraRadera
  2. Haha nej det är inte jag :D

    SvaraRadera