Stockholm

Bilder från igår.



























































































































































Vi började med att åka till Gamla stan där vi vandrade runt, drack kaffe och åt.



























Sen åkte vi vidare till min gamla arbetsplats Scandic norra bantorget där vi drack lite vin och åt lite mer.









































































































Sen kom vi på att vi skulle åka till Absolute Icebar Stockholm, här kommer ni även att hitta mig hela sommaren! för jag fick jobbet på Nordic sea hotel! Isbaren ska ni absolut besöka om ni kommer till Stockholm :) Ska se om jag får upp en film därifrån sen.







































Efter isbaren åkte vi till Soft kök&bar, där dom hade karaoke och musikfrågesport. Vi satt där till kl 00.30 sen åkte vi vidare till Lilla hotellbaren på Scandic malmen här på söder och efter vi hade varit där åkte vi hem. 


Bästa måndagen på länge kan jag säga!
Nu ska jag tvätta kläder och städa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar