iPhone

Såg just färdigt Pretty little liars, får vänta nästan 3 månader på att säsong 3 ska börja nu då. Imorgon kommer pappa och han ska stanna hela veckan. Imorgon ska jag också försöka fixa en ny iPhone åt mig, har bestämt att denna gång ska jag lyckas. Man behöver verkligen en här! Som t.ex när jag skulle åka första gången och jobba på Kista mässan, det var första gången jag åkte till Kista, jag gick ut från tunnelbanan och började gå. Visste fan inte var jag var så efter typ 5 min fick jag ringa Angelica som satt där hemma på datorn och hade fram google maps och förklarade för mig hur jag skulle gå, efter ca 25 min var jag framme på jobbet (Nu när jag vet hur jag ska gå tar det 5 min, så jag gick en väldigt lång omväg...) Så om jag skulle ha haft en fungerande iphone då skulle jag bara ha sökt själv på kartor eller på gps så skulle jag har varit framme på typ 10 min. Annat bra med iphone är att du kan kolla mejlen, jag som får mejl om mina jobb hela tiden skulle verkligen behöva det så man inte behöver åka hem varje gång. Så jag behöver en iphone nu väldigt mycket. Ska försöka lura dom i affären och se om det funkar, annars så fyller jag ju 20 nästa vecka så om pappa har en bra dag imorgon så kanske han går med på att köpa en utan abonnemang. Ska försöka vara extra snäll hela dagen, hehe. Om jag får skaffat en så kommer jag att sälja min finska iphone. Så om nån är intresserad av att köpa den så säg till.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar