Tips

Måste tipsa er om en helt underbar shower gel som jag köpte för en månad sen. Den är från The body shop och heter earth lovers watemelon & eucalyptus. Den doftar helt gudomligt gott och är super bra. Den kostar 95 kr och är helt klart värd priset, dock hittar jag den inte på finska body shop hemsidan så jag vet inte om de har den, men de har dom säkert och den kostar väl något likande där en 9-10 €.

En lite mer oväntad men riktigt lyckad mix är den av Watermelon & Eucalyptus. Vattenmelon är inte bara fräsch sommarmat – den innehåller dessutom rikligt med antioxidanter som här hjälper till att skydda och vårda huden. Eukalyptus är kanongott för koalor, men den är också välbekant för sina uppfriskande och rengörande egenskaper. Av eukalyptusbladen framställs extrakt för att fräscha upp trött och glåmig hud.
Med nya Earth Lovers™ - 100 % biologiskt lätt nedbrytbara shower gels - kan du riktigt njuta i duschen, tack vare sammetsmjukt tvålfria sammansättningar som är schysta både mot din hud och mot miljön. Earth Lovers™ shower gel är bräddfulla med trevligheter – här ryms såväl örter och fruktextrakt som Community Fair Trade-producerad aloe vera. Tillsammans gör de huden både ren och milt doftande. Välj mellan sex riktigt fräscha dofter för att sätta sprätt på vardagen hela veckan lång!

Har gått runt på stan idag, plötsligt när jag gick på gatan hör jag en röst som ropar hej andrea och där stog min kompis Sandra från Jakobstad som nu bor i Öxelösund och är på praktik i Sthlm. Lite konstigt att träffa på någon man känner så där mitt i allt, men de va roligt att se henne. Nu ska jag äta plättar och titta på det nyaste avsnittet av Desperate housewives.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar