To do list

Idag har jag hängt med Jannika hela dagen, vi har hunnit vara på kaffe 3 gånger, handlat, varit i stan, varit på kaffe kopp nr 4 hos Tobbi & Petra och färgat Jannikas hår. Har funderat på hur jag ska hinna göra allt jag måste göra innan jag åker, här är en lista på allt jag ska ha gjort på en vecka:

- Klippa mig, mamma sa att jag måste göra det innan
jag åker och att hon betalar allt om jag gör det.

- Gå till Kela och ordna upp någonting med dom.

- Gå till Arbetskraft byrån för att säga att jag ska
flytta till Sthlm och inte längre är arbetslös.

- Städa min lägenhet före helgen och
sedan hela lägenheten efter helgen.

-Packa

- Tvätta nästan alla mina kläder

- Handla kaffe!! som är ett måste eftersom jag inte tycker
om svenskt kaffe + att kaffet i Sverige är super dyrt.
Mamma lovade att hon också skulle handla allt jag vill ha
och ett lager av det så jag inte måste handla i
Stockholm på i alla fall en månad. Alltså typ torra
mat produkter och shampoo och balsam o sånt.

- Försöka hinna träffa alla mina vänner.

- Fixa så att min iPhone inte är låst så jag kan
använda den i Sverige, om jag inte får den upp låst
så flyttar jag inte för jag klarar mig inte utan den.

- Skriva CV hos mammas och kopiera dom där.

- Betala räkningar.

- Handla allt till helgen.

Jaa det var det, tror jag.. jag har säkert glömt något men det är väl inte lika viktigt som allt ja har skrivit.Om ni undrar varför min Mamma ska köpa allt och gör allt för mig är för att hon själv
har velat göra allt och det var hon som sa att jag MÅSTE åka till Stockholm (hon vill väl säkert bara ha mig härifrån... skoja bara.) Men jag har räknat ut att om jag gör typ 2 punkter per dag som hinner jag med allt! Sen när jag kommer till Sthlm har jag massor med pappersarbeten
att ordna upp där.. hmh alltid lika roligt... eller så inte.

Nu ska jag försöka sova, går inte inte så bra när jag bara funderar på allt. Imorgon ska jag fixa allt som har med papper att göra så har jag det gjort för det är ju de jobbigaste! Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar