Sitter i lägenheten på Södermalm nu. Kom fram kl 6 i morse vi åkt till Scandic och åt lite frukost sen kl halv 8 mötte jag upp Emma sandström som jag skulle vara smink modell åt, bild lite längre ner. Satt fyra timmar där på deras make-up skola sen har jag och Linh vandrat på i stan tills nu. Köpte ett par nya skor som jag tyckte jag behövde, bild kommer upp senare. Nu ska jag äntligen se på filmen Jag saknar dig som jag har sett så fram emot att se, sen blir det sovdags för imorgon ska jag börja jakten på ett jobb och göra lite andra pappersarbeten. Godnatt.

Hon gjorde två sminkningar, detta var en av dem som skulle vara som en omslags bild från franska vouge med helt egen fantasi och den andra var 60-tal. Hon fotade tyvärr först när mina långa o häftiga lösögon fransar var borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar