Jag behöver...

...PENGAR!!! helt otroligt hur mycket pengar det går här i Stockholm.. fast jag använder ju finskt bankkort så dom drar ju en summa varje gång jag handlar med mitt kort eller tar ut från det. Så därför måste jag ha ett svenskt bankkort nu och för att få det måste jag ha en inkomst från nått ställe t.ex ett jobb eller få nå slags bidrag. Tog ut 5000 kr i torsdags för att betala min hyra och då drog dom en avgift på nästan 50 €!! tänk vad jag skulle ha kunnat använda 50 € för, typ handla mat för en vecka, ladda på min internet sticka med en månad, köpa nått fint till mig själv. Nån vänlig själ där ute som har lite för mycket pengar och skulle vilja skänka lite till mig ? Äh det här får ja tänka på när jag kommer hem från Teneriffa, för dom pengarna jag har kvar räcker tills jag åker dit.

Someday... att drömma om detta kommer man ju alltid att göra eller hur ? Men inte jag, dom säger att man ska sträva efter sina mål i sitt liv så därför ska jag studera vidare jobba upp mig med det jag vill göra och äga en miljon då jag är 30-40 år punkt slut.

Nu ska jag se på filmen Horrible Bosses och sedan gå och sova, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar