20/1/2012

Det här åt jag tills lunch idag om nån är intresserad, haha. Min egna kyckling sallad, den e super god! Har också städat lite, men Linh gjorde det mesta i morse för hon hade tydligen stigit upp redan kl 5 för hon inte kunde sova. Så hon hade diskat och plockat undan lite. Jag själv vaknade först kl 10.30, får inte sova bort dagarna så vi försöker svänga om dygnen och det tycks ju funka bra för Linh :D

Nu ska ja ta ett bad och vänta på att Linh ska komma, ikväll ska vi ut dricka och dansa lite till det här stället: Viper Room, bild på mitt medlems kort därifrån

Sjukt billigt så därför åker vi dit.

Här e en bild från en del av lägenheten jag bor i, aaah älska sovalkov fast jag har slagit i huvudet i taket typ 374892 gånger haha.

Ha en bra fredag kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar