Helgen

Oj har inte hunnit blogga i helg, men här får ni lite bilder från den i stället. Hela helgen har varit sjukt rolig och gårdagen var bäst! Måste lära mig att ta med vanliga kamera någon gång då vi ute, men tills jag kommer i håg det så får ni nöja er med mina iPhone bilder. Dom två första är från fredagen och dom andra är från vår lilla firma "julfest".







Såhär på tal om helgen så fick jag ett samtal av min vän igår. Eller han hade ringt mig men jag svarade inte, men sen ringde jag upp. Första samtalet stod det att jag skulle ha pratat med honom i 6 sekunder och sen att när jag ringde upp att vi skulle ha pratat i 5 sekunder kl 04.26. Jag frågade honom idag om det stämde så sa han att han hade ringt mig för att se om jag mådde bra, men han var säker på att jag inte hade ringt. Sååå wtf? Och det konstigaste är att det här hände förra fredagen också, typ exakt samma klockslag.. ett inkommande samtal från honom och ett utgående då jag hade ringt honom och dom varade i några sekunder också.. läskigt.. Och jag har inget minne alls av det här, att jag skulle ha låst upp telefonen, gått in på kontakter hittat hans namn tryckt på ring och sedan avsluta samtalet. Och jag vaknade av att nån skickade ett meddelande åt mig idag på dagen så jag tror jag skulle ha vaknat om min telefon skulle ha ringt för det brukar jag göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar