Årsresumé

Årsresumé 2011
året 2011 har jag gjort detta:
- Januari kommer jag inte ihåg så mycket av, månaden bestod väl mest av att jobba som jag gjorde då. I skolan höll vi på att skriva yrkesprovet också att öva på det.
- i februari hade jag äntligen mitt yrkesprov och klarade det. Åkte till Stockholm i en vecka i slutet av februari med cindy och firade pappas födelsedag där.
- Mars månad bestod av min 19 års födelsedag, och av mycket fester.
- I början på april firade vi min födelsedag med champagne god mat på skolan och sedan åkte vi till dansgalan. I mitten av april flyttade jag till Stockholm för att göra min praktik där på Scanidc ända till den 23:de maj.
- I maj då bodde jag i Stockholm, vi hittade på massor av skoj där. Drack vin på ute serveringar, besökte gröna lund några gånger, solade m.m. Kom hem den 24:de maj, den 28:de maj fick jag min examen som vi firade stort!
-I början på juni flyttade jag tillbaka till Stockholm för att jobba på Scandic. Hela den månad bestod av mycket jobb och mycket fester. Men roligt var det.
- I juli jobbade jag till den 15:de sen tog jag båten hem igen. När jag kom hem började jakobsdagarna som varade i en vecka, måste säga att årets jakobsdagar var den bästa i hela mitt liv. Såg September live. Sen efter det så sov jag typ i flera dagar.
- Augusti bestod av camping, åkte till Åland och Stockholm i en vecka. Såg några av mina favorit artister live i Stockholm. Firade veneziansk med goda vänner.
- I september åkte jag till Stockholm igen med Hanna, vi hade världens skönaste hotell rum på Scandic malmen, vi shoppade loss, festade och åt god mat. Sen var jag hemma i 2 veckor sen åkte jag till Stockholm igen för att fira min kompis födelsedag. Så kort sagt, september månad spenderades i Stockholm.
- I oktober festade jag alldeles för mycket.
- I november lagade jag min första tatuering. Firade Idas födelsedag. Var för första gången utklädd på Halloween.
- Nu i december har jag.. hmh inte gjort så mycket. Var med Jannika typ varje dag i början av månaden. Hade firma "julfest". Och julen spenderades med nära och kära och utgång på krogen. Nu på nyår har jag ingen aning alls vad jag/vi ska göra.

2012, detta år ska jag:
- Flytta till Stockholm och bosätta mig där för några år framåt.
- Fira att jag fyller 20.
- RESA MASSOR!!
- Åka på bartender utbildning till Magaluf
- Jag skulle vilja åka till Tomorrowland så jag hoppas det blir av.
- Sluta röka
- Studera vidare
- Laga fler tatueringar
plus mycket mycket mycket mer!

Sen får vi se vad år 2012 har att bjuda på.. hoppas vi inte dör i alla fall, hehe
Har så mycket jag vill göra nästa år och jag hoppas att allt blir av så blir det ett bra år.

2 kommentarer:

  1. ååh så mycket du hann med 2011, kul :D
    och skööna planer du har för 2012!! Magaluf, Stockholm, Tomorrowland, resa.. hoppas alla dina planer blir av :D

    SvaraRadera
  2. Jaa ja e nog nöjd me året 2011 :D Joo vi boka ju barskolan idag så den blir väl av o så åker vi till södern om några veckor också så ja har nog på känn att de här blir ett bra år :D

    SvaraRadera