Mina vänner

Dag 4, mina vänner.
Jag har många många underbara vänner,
men några få som är dom närmaste som jag tänkte ta upp.
Jag har fyra stycken vänner jag umgås mest med, Jannika, Emilia, Hanna, Ida.
Jannika har jag varit med mest dom senaste månaderna så henne har jag kommit närmast nu. Vi skrattar åt allt, exakt allt.
Emilia har jag känt sen 4:an i lågstadiet, tyvärr har hon så mycket nu så vi har inte sett varann på nån vecka. Hon kan jag berätta allt för.
Hanna studerar i Karis så henne träffar jag oftast bara på helgerna då hon är hemma, jag älskar våra mys kvällar vi har (som aldrig nästan blir av för att vi far ut o festa istället, haha)
Ida har jag känt längst i ca 15-16 år, vi kommer alltid på dom galnaste sakerna att göra.
Alla är dom bäst och jag älskar dom!
Sen älskar jag också alla mina andra vänner och jag har väldigt tur över att få ha såna bra vänner som jag har.

Här är Ida, Emilia och Hanna.

Här har ni Jannika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar