Hemma från en rolig ute kväll, var faktiskt nykter obs läs! NYKTER. Ja visst kan man ha roligt utan att dricka, dom som känner mig vet att jag är nästan aldrig full. Imorgon kommer jag inte att hinna blogga för jag har såååå mycket att göra. Först ska ja åka o handla sen ska jag baka en tårta och cupcakes till min brors födelsedags kalas som är på söndag, sen ska jag fixa mig fin för vi ska fira min bästa vän Idas födelsedag på kvällen sen ska jag åka till hennes och sen vidare på förfest. Så nu måste jag hoppa i säng, får inte sova längre än till 13.00 imorgon om ja ska hinna med allt! Nattinatt.

Här är en mega suddig men en bild ändå från ikväll.

2 kommentarer:

  1. Jag brukar inte heller dricka då jag går ut för jag gillar att dansa, men det är svårt för endel folk att fatta det! :S :P

    SvaraRadera
  2. Anonym, ja det är det verkligen! Sen ska man börja förklara åt alla att man endast kom för att dansa och att man kan ha roligt utan att dricka som vissa människor inte förstår heller :D

    SvaraRadera