Upptagen

Hehe, har inte varit så bra på det här med uppdatering på den senaste tiden. Har varit upptagen hela helgen med mycket skoj, sen efter det har jag legat på soffan framför tvn och sett på Desperate Housewives säsong 1 & 2. Har inte ens rört min dator på 2 dagar, men idag var jag tvungen att sätta på den då min vän Cindy ville in på facebook och jag var tvungen att skicka ett mejl till min chef på Scandic. Sen efter jag hade gjort det kom jag och tänka på bloggen, så jag tänkte vara snäll och slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever. Föresten har jag märkt hur underbar en iPhone kan vara, skulle lugnt klara av att vara utan datorn nu när jag har den. Ville också säga att imorgon ska jag städa och sedan fortsätta se på Desperate Housewives säsong 3 sen 4:an sen 5:an osv.. så det kommer ta ett tag innan jag är tillbaka, men ha det bra tills det. Godnatt! xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar