Mobilblogg

Sitter hemma hos mamma och ska vara barnvakt åt vår hund hela helgen. Märkte när jag kom hit att min käre bror har tagit med deras dator på resan så nu får jag blogga från min iPhone istället. Har suttit hemma hela kvällen och tittat på Desperate housewives, när säsongen tog slut bestämde jag mig för att titta igenom våra foton från när jag och syster var små och när mamma och pappa fortfarande var gifta. Oj så många minnen och frågor det väcker inom en. Funderade tidigare idag att åka och hälsa på mommo och moffa imorgon för att få några svar men klockan är så mycket nu så jag kommer antagligen att sova bort hela dagen imorgon. Nu ska jag äta lite nattmat och lyssna på några av mammas o pappas favorit låtar, sen ska jag försöka sova. Godnatt alla läsare och hoppas ni har haft en fin fredag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar